SAPRAJS MADDAFAKKA


Tyraaa varför har du inte bloggat på så längeeeeeeöööhöhöehöeöeeeeeeeeeeee

Ärligt talat så har det inte ens fallit mig in.
Och om du, min käre random, någonsin har läst min blogg förut så är det ganska tydligt att det i perioder blir ganska glest mellan mina uppdateringar om min otroligt hektiska, intressanta och häpnandsväckande vardag.
muh

Nu när jag har en liten valp så tar han ju upp all min lediga tid. Jag kan inte ens sätta mig ned och glo på teve om han inte finns i mitt synfält och jag vet att alla flyktvägar är avspärrade. Det tar bokstavligt talat tre sekunder för honom att lägga en skithög som skulle kunna varit en häst på finmattan.
Jag är utmattad, men samtidigt uppiggad. Det är tidiga mornar och timmes-promenader flera gånger om dagen.
Den här helgen är jag ledig, tre dagar. Så jävla skönt.
Jag kommer att tänka på vad jag skulle gjort för tre år sedan om det var helg. Smuggelsprit, några polare, ute och ränna varsomhelst, välta soptunnor, spy i någons brevlåda, komma hem klockan halv fem och sova 14 timmar.
Nu tar jag en kopp te och sussar innan klockan tolv.
Alltså, inte varje helg. Jag är väl ingen asocial grottmänniska, men det slaviska slöseriet och sökandet efter kaos och något sätt att släppa lös mina hormoner är över.

Vart ska jag komma med det här?
Jag vet inte. Jag har väl glömt hur en gör när en bloggar.
 
Kjamiz
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0