skit

Hejjagfläkeruthelamittlivpåinternet.

Jag förstår inte varför jag inte vågar vara lycklig för en endaste sekund, eller egentligen så förstår jag precis. Det är för att lyckan inte ligger hos mig, det är inte tack vare mig själv som jag är lycklig - det är någon annan. Och när det är tack vare någon annan så betyder det att känslan lika lätt kan tas ifrån mig. Dras ut från djupet av hjärtat med ett järngrepp av oklippta naglar, kastad på marken och stampad på. Jag vågar aldrig riskera det. För oavsett hur glad en blir, och oavsett hur länge det varar - så är det aldrig värt det när det slutar med att hjärtat krossas.

Kommentarer
Postat av: -

Det är synd när en så fin tös blir sårad!

2012-10-10 @ 18:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0