Kära bloggen

I går natt vaknade jag av en sjuhelvetes värk i magen, jag trodde ju att det berodde på överstinta hormoner och kvinno-problem. Jag somnade om, vaknade med ännu mer ont, duschade och gick till jobbet.
 
Imorse vaknade jag på en ca (jag är ju ingen matteexpert, men enligt mina beräkningar) typ 1498128419 miljarder värre smärtnivå än dagen innan. Jag kunde helt ärligt inte gå upp ur sängen.
 Några timmar senare så tvingade jag mig till doktorn och hon kände på mina njurar med iskalla fingrar och komplementerade min mjuka mage. Jag tvingade fram ett skratt.

 Hur som helst så fick jag ett recept och hon sade åt mig att vila. Och hon förbjöd mig från att sticka iväg och träna. Jag behövde inte tvinga fram ett skratt där.
 Så nu är jag hemma och sjuk och ynklig. Men det var magiska piller jag fick, kombinerade med alvedon och ipren så var värken nästan helt borta på ett par timmar. Wo-fucking-ho alltså. Men bara för att jag är så glad över det så kommer den att komma tillbaka imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0