I'll follow you until you love me

HÄLLOW BLOGGEN

Här är en trött tjej från andra sidan internet som hälsar.
 Fan det är kul att blogga, och det är ju bra att kunna se tillbaka på  vad jag har gjort under mitt liv egentligen. Jag läste igenom gamla inlägg lite på måfå här om dagen, och fan jag hade glömt typ hälften - och med risk för att vara lite högmodig så förundrades jag faktiskt och log en aning åt min egna fyndighet.

 Ja vad gör jag nu för tiden, förutom att jobba... Ingenting alltså. Jag har ingen fritid och inget socialt liv. Jag har inte jobbat så länge att jag lärt mig att komponera ihop arbetslivet med mitt privatliv så att det sammanklingar och fungerar. Det enda jag gör på mina lediga dagar är liksom att förbereda mig för nästkommande arbetsdagar.
Det suger liksom. Men jag lär mig väl så småningom. Likaså ska jag lära mig att blogga lite mer.



But fo' nao, good naiit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0