Fredagskväll

...hemma! Skönt.
 Idag mår jag mycket bättre, men det känns som att det ligger någonting och lurar under skinnet på mig.

Vad finns det att säga om idag? Jag hjälpte praktikanten på salongen att skriva om sitt CV, och herre...min....jävel det behövdes. När vi till slut var klara så frågade hon mig vad hon skulle göra med sitt gamla CV, och jag svarade "Lilla gumman, det där pappret ska aldrig mer se solen, och du ska inte visa det för en levande själ igen" och körde ner det i strimlaren. Stackars träd som får dö bara för att användas till att skrivas en massa gudsförgätet svammel med så kass grammatik att jag inte ens skulle "råka" skriva så pass om jag så hade sänkt en flarra billig tequila.

Men however, the top story of idag är att jag har haft den bästa hårdagen i hela mitt liv. Det kanske låter ointressant, men mitt hår har varit så sjukt snyggt hela dagen idag att det bara måste uppmärksammas. Jag blev typ förvånad att jag inte blev förföljd av paparazzis på vägen hem från jobbet, eller att någon modell-letande manager som var inne på konsum och köpte ekologisk tonfisk på burk (existerar det?) inte tappade sina varor, stoppade mig och ba OMG YOU ARE EXACTLY WHAT I'M LOOKING FOR och jag ba lämnar jobbet och...
 Mitt hår var snyggt idag okej. Låt mig få njuta av det.




Kommentarer
Postat av: Eh

Väldigt söt.

2012-10-13 @ 11:53:59
Postat av: .

Hittade denna blogg av en slump. Jäklar. Du är en fantastiskt vacker tjej. Du verkar vara riktigt skarp och intressant också.

2012-10-23 @ 21:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0