Lång dag

Lollo kommer in, rödhårig som attan, Lollo vill bli blond.
Tyra fixar.


Shit alltså, i 4 ½ timme stod jag i salongen och fipplade med folieslingor och hela tiden ba "alltså du vet väl att det inte kommer att bli blondt direkt" och blabla du måste komma tillbaka fleeeeera flera gånger innan det blir precis som du tänkt dig och hon ba jaaa jag vet.

Och så ba poff är det assnyggt. En gång till så är det klart liksom. Och tills dess så ser det inte varken pissgult eller flammigt ut, utan ba skitsnyggt. Jävlar vad nöjd jag är. Jag hoppas att Lollo är det också, och inte bara sade det för att jag skulle bli glad. Heh



Nu är jag cptrött, så jag ska sätta på Sweeney Todd och låta honom sjunga mig till söms. Imorgon är en ny dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0