Staying in.

Alltså det är sjukt att man kan ha såhär ont.
Imorgon ska jag till en naprapat, mor min säger att han är magisk. Det är precis vad jag behöver, magi. Dyr, men magisk.
Och pollenhelvetessäsongen tar kål på mig, det smakar blod i svalget på mig för att näsan rinner så fasiken. Så går det när man skippar allergimedicinen för en endaste dag.

Jag diggar faktiskt mitt fro. Det är nästan så att jag vill spraya det till max, dra på ett par brillor och stilettklackar och gå ut och rocka. Och någon crazy färg på läpparna också. Fast nä, nu ska jag ta en lååååång dusch och då ryker det. Jag är sugen på mohawk, vi får se vad som sker.


Kommentarer
Postat av: sofia

hur har du gjort ditt hår ? är allt äkta ? och fan va duktig du är på att sminka dig själv , Im impressed !

2011-05-02 @ 14:31:42
URL: http://silverbage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0