Whatever dude

1. Är du singel? yes mannen
2. Är du lycklig? mja alltså. Om jag inte vore sjuk så ja sure.
3. Är du uttråkad? gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalet
4. Är du ledsen? njae
5. Är du italienare? hehe nope
6. Är du gravid? ja men säg ingenting till någon
7. Är du full? NEJ, eller jo. Fast nä.
8. Är du en cooling? så jävla ball
9. Är du från Irland? neje
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? det har de aldrig varit

Skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? jag älskar de ögonblicken! jag brukar vinka åt dem när de går förbi
2. Har du nånsin blivit sårad? ja
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? det har jag
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? uhhhhm, nej till slut har jag nog alltid gjort det
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? det har jag fan gjort
6. Har du haft en hemlig beundrare? ja, men inte en gullig sådan
7. Är du kär? ja, nej, pfft, jo, icke, johoooo, nä.
8. Vill du gifta dig i framtiden? det är en mycket svår fråga.

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? men va. Det går ju inte, jag måste alltså väja mellan en flintis eller en blind snubbe? skitsnack.
3. Katt eller hund?
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? bestisar
5. TV eller Internet? internet. Men inte mitt jävla crap-uppkoppling.
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola!?!??!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!? varför frågar folk ens
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? vild
8. Pengar eller lycka? Pengar är lycka.
9. Dag eller natt? natten är magisk, men jag är förjävla mörkrädd.
10. MSN eller mobil? teleplån

10 ”Har du nånsin…”
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? japp
2. Brutit ett ben? ja! det gjorde ont
3. Gjort nåt du ångrar? jag ångrar ingenting
4. Hoppat Bungee Jump? noppsi
5. Ljugit för någon du tycker om? bara lite
6. Ätit en hel tårta? nepp
7. Gjort bort dig offentligt? att göra bort sig tycker jag faktiskt är en fråga om perspektiv. så ja.
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja
9. Gråtit när ett husdjur dog? oh ja
10. Velat försvinna? nä, men gömma mig

Skit
Vad såg du på tv sist? om det var scrubs..
Vems blogg läste du sist? dessies, snodde listan där HÖHÖHÖ MOAHAHH
Vad åt du sist? två skivor skinka. Mer pallade jag inte.
Vem pratade du med sist? Lillebror
Vad sa du? "om du inte vill bli offer för en hemsk bakteriehärd så rekomenderar jag dig att inte vara här inne, och att du tvättar händerna efter att du har använt min dator"
Vem ringde du sist? Isabelle ringde mig
Vem messade du sist? Joooooooooooooooni
Vad läste du sist? Alice adventures in Wonderland
Vem pussade du sist? det minns jag inte
Vem kramde du sist? mamsen
Vem bjöd du sist på något? isabelle, på en kaffe
Vad köpte du sist? Te. Som jag spillde ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0