Uppdatering

Nu ligger jag i sängen. Bara så att ni vet liksom.
Jävlar vilken bra helg det har varit alltså, jag har lärt mig så sjukt mycket, men det var jobbigt. Nu är jag astaggad inför SM, det bara kliar i fingrarna! Jag borde ha tagit med dockan hem, skulle gjort alla galna och stått med fönen hela natten. Det är ju tur att det är så jävla roligt det jag gör, jag älskar det. Speciellt när man faktiskt ser resultat.
Innan DM så räknade vi ihop hur många timmar utöver skoltid som jag hade tränat. 86 timmar. Det känns fett.


Från en sak till en annan. Jag har fått ett jävligt märke på halsen. Extremt välplacerat och inte alls diskret. Gissa hur många gånger jag har fått förklara att det faktiskt är ett brännmärke från min locktång, och gissa också hur många som trodde mig. ha ha  haa   hhaa        ha


Nu är jag trött som fan. Men som vanligt så kommer jag säkert att stanna uppe för länge och sova för lite. Jag kan inte somna, jag tror att det är något som stör mig psykiskt, men jag kan för allt i världen inte komma på vad det är. Om jag visste det så skulle jag ju liksom kunna komma fram till någon slags lösning. Bara sinnesfriden av att veta om vad det är som stör mig skulle ju typ vara nog för att jag skulle bli lugn.

Glad är jag i alla fall. Eller nöjd.
Jag har klippt av håret btw. Jag hatar det. Jag hatar att ha hår. Jag vill ha mina dreads.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0