Min dator mår inte bra.

Helvetesvirus.

Min dator har aldrig varit riktigt frisk, men nu har det gått käpprätt åt fan.
Jag kan inte öppna några program, och inte alla webbläsare. Jag håller på att ladda ner SPYWAREfighter och hoppas så in åt helvete att det hjälper. Annars blir jag ledsen. Och arg. Fy satan vad jag blir arg.


Update: HELVETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE DET GÅR INTE ENS ATT ÖPPNA PROGRAMMET DET STÅR ATT TILL OCH MED DET ÄR INFEKTERAT ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH SATANS HORNEGERSKUKJÄVLASKITFITTBALLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?"?¤!?¤)!"?%/!=)"/%)!"=/¤)!"=%()!"#(%=!/")%!=)(%(#=%!#=%?!#%()(#!/=")(#%)#!=)(!=#)%(=!)#(%=!)#&)/!%¤!(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


*turning into hulken*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0