Meh

Dagen började inte så rolit. Först så försov jag mig, men när det väl gäller så är jag faktiskt en jävel på att bli klar snabbt. Men då är ju morsan så klart sen, så att jag missar tåget.
Hon fick köra mig till skolan.

Ingenting att göra i skolan. Jag putsade lite speglar och räknade locktänger. Hjärnstimulation. not
Och ettorna skulle ju på museum idag, som vi redan har varit på. Vad skulle vi göra? Nä men bara finnas där i fall någon behövde hjälp. Så vi satt där på en jävla bänk i tre timmar och gjorde ingenting.
Det var fasansfullt roligt.

Vi fick sluta lite tidigare i alla fall, så jag, Joni och Patricia satte oss ner och tog en stoooooor kaffe och snackade skit i ett par timmar. Det var mysigt.

Men nu är jag hemma och har inga planer för kvällen, istället är jag dubbelbokad imorgon. Men det är lite skönt, sov riktigt dåligt inatt. Jag borde sätta fart på benen och röja upp här inne, jag har en 8-månaders ranson av p-piller som försvunnit spårlöst, och de är det ju bra om jag hittar inom en snar framtid...

Gullungar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0