jag mår SKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT




JAG BEHÖVER MEDLIDANDE.
Min hals dödar mig, jag har gurglat listerine i typ en halvtimme och tagit en alvedon, piss the fuck off bakteriejäääävlar.
Det skulle ju passa asbra om jag blev sjuk nu. Jag som inte har varit sjuk (inte ens lite snorig!!!!!!!!) en endaste jävla gång under den här istiden MEN SÅ FORT DET BLIR EN FUCKING PLUSGRAD SÅ ÄR DET KLART SOM FAN ATT JAG SKA FÅ FROSSA OCH EN TICKANDE BOMB INNANFÖR SKALLBENET.

RRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGEEEEEEEEEEEEEEEE

Den enda anledningen som jag sitter med datorn är för att den är asvarm, så den får värma mitt täcke innan jag lägger mig.

hej              då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0