Jag har streptokocker.

Jag har inte varit hos doktorn ännu. Hatar doktorn. Hatar penicillin. Hatar när doktorer skriver ut penicillin som om det vore hubba bubba.
Men om det inte vänder och blir bättre tills imorgon så åker jag dit i alla fall, måste ju. blääää
Det är liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite bättre idag, jag kan gå upp och göra te själv, t ex. Febern har alltså gått ner. Stora framsteg. Men det är fortfarande jävligt illa. Jag sitter och tittar på klockan hela tiden för att se när jag kan få ta mina nästa två alvedon. Om två timmar är det nu....... Två...långa.....timmar....


Så ursäkta mig att jag är dålig på att höra av mig. Men om jag dör så lovar jag att jag säger till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0