Dubbelpartaj



Enligt min familjs normer så går allting bra. Vi är än så länge bara 37 minuter sena till kusin Lucas födelsedagsfirande. Det skulle ju inte göra en gnutta så mycket om det inte var för att det bara var vi och mormor som är bjudna. Men nu är det ju så.
Wellwell.

Efter barnkalaset så ska jag dra vidare till mitt folk och supa järnet hos Ludwig.
Det verkar som att det kommer att bli en bra lördag, om än lite stressig.

Jag lyssnar på Kelly Clarkson. Jag har inte hört någonting av henne på flera år, men jag minns fortfarande hela texterna. Hon är en skön kille. Jag är en skön kille.

SINCE YOU'VE BEEN GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONEEEE

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0