Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

Det smarta att göra skulle ju vara att spara allting tills jag slutat skolan i alla fall. Kanske gå någon asrolig utbildning som bartender, make-upartist eller så.
Kanske spara ihop lite till och köpa en lägenhet så småning om. Sätta undan en del till min pension, kanske till en regnig dag.

MEN. Smart orkar man inte alltid att vara. Här är en lista på saker som är more likely att jag gör:

1. Shoppar som en idiot.
2. Köper en hoppborg och har vääääääärldens fetaste fest, alla får komma.
3. Aldrig snålar med julklappar osv till andra. Är ditt XBOX smutsigt lillebror? Ba här får du ett nytt.
3. Reser någonstans och lever livet ett bra jävla tag.
4. Shoppar ännu mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0