bluööh

Gårdagen var jobbig. Kundpass. Jag hade en färgkund inbokad till kvart över ett, och det beräknades ta ungefär en timme, kanske en och en halv.
Men strax efter fem blev jag "klar" med henne, eftersom färgen blev helt fel. Och hon var fortfarande inte nöjd efteråt, så jag ska ta henne imorgon igen. Den här gången hoppas jag att jag får göra det själv också, när jag först blandade fel färg så kom min lärare och skulle stå bredvid mig och hjälpa mig under hela behandlingen, vilket jag tycker är fasligt irriterande. Men man kan ju inte börja gnäbba framför kunden, så det var ju bara att leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.  . .   .


Min dator är åt helvete. Men det skiter jag i.
Torsdagar är inte så roliga. Jag hade en muntlig bokrecension idag på engelska-prövningen, och det gick fan inte bra alltså. Dåligt, dååååligt.

Vi hoppas att morgondagen blir roligare, och att stylisterna behöver en manikyrmodell igen. Eller att de ska börja med helkroppsmassage och alla får turas om på en (mig).
Fan alltså jag behöver ha någon i min garderob som jag kan ta fram när jag fryser, behöver massage eller är sugen på lite myspys. Intresserad? Någon?


asd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0