beSVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKEEEEEEEEEN

Jag blev aldelles till mig när jag zappade runt kanalerna som en hjärndöd idiot och såg att Leon visades på femman! Jag ba yaaay, long time no see, mogen för en repris.

Först, självklart, så måste jag ju bara säga att det är en fantastisk film. Och den passar liksom, precis alla. När jag klickade på info däremot, så stod det "fransk thriller"... i was like uh, okey man. Den är inte en thriller för mig. Den är allt, drama, kärlek, action......

Och då när jag sitter i soffan, halvt dränkt av mina snorpapper, så ser jag att femman har fucking klippt bort nästan en halvtimme av filmen?!?! Och det var viktiga scener!  De allra viktigaste faktiskt!

Då blev jag arg och ville nästan stänga av, men mor min ville ju se vad det nu var för en "jättedundermegasuperbra film" som jag dessutom bett henne se med mig.

Aldrig mer film på femman. Det var knappt att jag tålde det innan heller, med deras kvarts-pauser var tionde minut, men det här var fan i mig droppen.

Den här scenen var en av de som var borta. texempel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0