All off a sudden, I could'nt cry. And so, once again, I could'nt sleep.

Jag kan inte somna.
Jag kan inte vakna. Jag försover mig, kommer för sent. Missar allting, är trött hela dagarna.
Jag rör mig, jobbar, tränar, jag är oftast helt slut när jag kommer hem. Men jag kan inte sova. Jag förstår ingenting. Det är någonting psykiskt.
Men jag vet inte vad det är som stör mig.
Fast egentligen så vet jag ju, men jag tror att mitt undermedvetna inte vill att jag ska tänka på det.
Mitt huvud är trött på alla miljoner tankar, alla problem och missnöjen. Det orkar inte längre, men kan inte bara släppa allting.
Jag orkar inte tänka på allting, men jag kan inte bara släppa det.

Vad ska jag göra. Det är frågan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0