Back.

Det är inte bara bloggen, tro mig. Jag har knappt sett åt datorn på flera veckor. En stund av tröttnad(?).
Nu har jag sommarlov, tack och lov (HAHAH).
All tid i världen typ, fast så känns det ju inte riktigt. Jag jobbar med morsan hela dagarna och när jag väl ligger på soffan och ska slöa ett tag så blir jag nästan deprimerad för att jag inte har något att göra. Så då ger jag mig ut och planterar blommor i alla rabatter och på djurgravarna, lägger om altanen tillsammans med storebror, hänger tvätt eller rensar avlopp. Och eftersom att jag gör det så blir det plötsligt ingen tid över, så då har jag istället för mycket att göra så att jag inte har tid att träffa polarna eller köpa glass och njuta av sommaren.

Dåligt. Jaja, jag lever i alla fall. 

Jag rufsade till håret lite innan jag tog bilderna, och blev plötsligt skitsugen på att klippa mig så. Bäst att jag går och lägger mig innan jag gör något dumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0