Nyår!

Det fanns visst bilder! Jag hade verkligen inget minne av en endaste kamerablixt.. Men Mathilda har ju alltid kameran i högsta hugg haha.
Vi festade natten lång hemma hos Thomas på Värmdö, och det var sinnessjukt kul. Dock var det fullt av partypoopers som bråkade och sabbade stämningen. Men efter att de hade gått så blev det finemang alltså.
Jag skippade mitt låd-vin, kvällen till ära, och slog på med Koskenkorva, Bacardi Razz och hallonsoda. Blev nästan förvånad över mina drink-skillz. Hahaha.

Dock blev min dricka snodd två gånger av samma person. (Och en gång av en som jag inte hittade. Dock så var det bara tre Breezers med snuskig Cranberry-smak så det gjorde ingenting.) Personen som försökte sno min andra dricka blev så arg när jag konfronterade honom för andra gången att han kastade en flaska på mig. Den missade nätt och jämt min glittersminkade fejja, och då blev han ännu argare och drog ner allt på hela soffbordet och stack.

Hahahah vilken jävla snubbe alltså. Men förövrigt så var det ett awsum nyår. Jag missade tolvslaget.


Haha nån jävel som krossade stackars Thomas stolar.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0