kuk

EN BILD, TRE ORD OCH TRE UTROPSTECKEN.

KAN INTE SOMNA NU
SÅ JÄVLA TRÖTT, SLUT OCH HAR SÅ JÄVLA ONT ÖVERALLT
MEN KAN FAN INTE SOMNA NU

JÄVLA SKITGREJER SOM ELVISPAR HJÄRNAN TILL OIGENKÄNNLIGHET
JÄVLAJÄVLAJÄÄÄÄVLA

fan alltså. hundra år känns som en vecka. Nu när jag tänker på det, så minns jag knappt att det varit vinter. Sommaren stängde alla mina kanaler.

Inget kommer in, och inget kommer ut.

Fast. Helt jävla fast i ett mentalt pausat tillstånd. Tror att du gör samma saker, ser likadan ut och inte har förändrats ett dugg. Ingen kan ju förändras på en vecka.
Men det har fan gått mer än en vecka.

Du finns inte längre! Och jag måste greppa det snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0