KABOOM

Okej, jag ska släppa en bomb här va. 
Efter att ha hinkat i mig en liter coca-cola framför Shanghai-Knights så kände jag mig lite svullen.
Och jag tänkte "hm, undrar vad vågen säger." Så jag drog fram den, blåste av en centimetertjockt dammlager likt ur en saga, och körde.

Och, hehe. Här är bomben då:

10 kilo.

10 fucking kilo har jag gått upp. Och det är helt och hållet UPPRÖRANDE. Och osannolikt? Mina revben syns ju när jag sträcker på mig, och jag behöver inte shoppa på "Large Lady-shop" medans jag lyssnar på Beautiful av Christina Aguilera.
Galet.
De ska bort i alla fall. En eldig träningsmani likt Katrin Zytomierskas har tänts inom mig. 
Nu jävlar.



Jag säger bara, wish me a hell of a good luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0