Bra måndag!

Idag har jag varit duktig!
Jag har gjort klart nästan ett helt papper med uppgifter på matten (någonting jag inte gjort förut), varit jätteduktig på första naturvetenskapslektionen och inte kommit försent en endaste gång! Tja, eller, jag skippade idrotten som vanligt, men det räknas inte. heh
Och efter skolan så gick jag med Isabelle på stan i rask takt i klackarna, brabra motion, och köpte en massa nödvändiga saker. Som bla ett nytt fetare minneskort till kameran och en ny tungpiercing (svalde min igår hahah)
Och äntligen hämtat min kameraladdare som legat hos Lisa ända sedan jag köpte kamerafan!

Men vad köpte jag på taj mahal? damdaaam... Det får ni se efter Egen hårvård på onsdag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0