04.33 en januarimorgon

När timmen är sen, och alla redan sover om natten
Då ser Tyra till att gosa för alla med kissekatten
Det är faktiskt bara på nätterna som han är riktigt gosig, och det är ju tur för mig, eftersom att han sover i min säng varenda natt. Så att man inte känner sig alltför ensam.

Jag är vansinnigt sugen på havrebollar, men vafan jag kan ju inte ställa mig och elvispa klockan halv fem på morgonen. Hur tänker ni egentligen?!
Och jag har bara en fucking prilla kvar. Spara till krisläge, japp.
Fan.
Jag har aldrig trott på att kvinnor får ett sug efter just choklad under the week of doom, men nu är jag övertygad.
Jag undrar om det finns någon slags kemisk/biologisk anledning... I och med att choklad är fullspäckat med endorfiner, som ju kroppen utlöser i samband med blodfloden. Något samband måste det finnas!!!
Men jag pallar inte kolla upp det. punkt

Kommentarer
Postat av: Macie565

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2011-06-10 @ 12:07:04
URL: http://macie565.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0