Working sunday

Åh vad jag inte mådde bra under första halvan av denna dag.
Jag har ett mycket gott råd till er alla där ute:
Om ni vet att ni ska supa, ät då inte svamp till middag. Speciellt inte champinjoner som ni bara skurit i halvor och stekt med bacon. Känslan av att dessa slemmiga vidunder återvänder upp ur strupen och fastnar i tungpiercingen var typ det vidrigaste jag någonsin varit med om.

Med fetaste baksmällan (som förvärrades pga extremt lite sömn) så begav jag mig ändå till skolan imorse för att träna. Stannade tvunget till på Coffeehouse by George först och köpte deras sjukt cpgudomliga asmega dundergoda vaniljlatte och avnjöt den med en cigg som gav mig en sån niko-kick att jag trodde att jag skulle dö typ.

Vi kör hårt, på tisdag är det DM och då jävlar smäller det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0