Speedad

Hej!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag och Isabelle sitter i datorsalen och försöker komponera ihop vårat svensk-arbete, och det går som det går.
Hon kämpar med ett tårt-diagram och jag försöker hitta någon som har gjort samma undersökning som vi, som vi sedan ska jämföra våra resultat med. Och haha........ det är inte så lätt, eftersom våran undersökning är originell och häftig. Not.

Jäääävlar vad mycket kaffe jag har druckit. Skulle sitta fint med en kopp till, men då får jag väl rännskita.

Efter skolan ska jag en snabbis till stan, och sedan ska jag åka och klippa mormor och få fett med cash till helgen, för då JÄVLAR ÄR DET FEST!

peace ouuuuutttttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0