Klockan ställd på 04.30




Imorgon drar jag, Tanja, Lollo och Mimmi till Huddinge och deltar i skol-DM.
Jag är taggad. Som fan.
Jag tvivlar på att jag skriver ett morgoninlägg imorgon, haha. Mitt senaste alarm går av klockan 05.30 och det första 04.30. Jag kommer att hata min mobil och slänga ut den.
Och det kommer säkert inte att finnas ett enda jävla hak öppet där man kan köpa kaffe imorgon, förutom säg.. statoil. Och deras deeeeeeelisiöööösa kaffe är ju känt.
Kaffe.
Hahahahaha.
Kaffe.

En glad nyhet:
Kommer ni ihåg att jag expanderade min kroppsmassa något kopiöst under vintern och att jag skulle ta tag i det ordentligt?
Nästan fem kilo har runnit av min kropp.
På fyra veckor.
Jag är glad, och jag älskar LCHF.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0