Idag har vi varit överambitiösa

Våran svensklektion slutade klockan 14.10, men 17.34 lämnade vi skolan. Fyra stycken ihoplimmade A3-papper fulla av diagram och hårt arbete stor blev våran planch, och det är roligt för att det är inte ens meningen att vi ska göra en, egentligen ska vi bara lämna in en rapport på en undersökning och göra en muntlig presentation. Den här gången gick Isabelle och jag all in.



Efter skolan så köpte vi ett packe kokta korvar, slukade dem innan bussen ens hann rulla in, köpte en latte och skiljdes åt.
Jag åkte till Kungsängen och klippte mormor och hennes syster, fick cash till helgen (känns bra känns braa) och skyndade mig hem igen. Och nu sitter jag här, och ska snart göra lite te och lägga mig.
Jag har lust att se en film. Det var konstigt nog, länge sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0