Hemma snabbt som fan

HEY!
Är hemma för en kort stund, snart äre fest som fan.
Har satt två ägg på kokning och tänkte uppdatera lite snabbt om dagen.

Har ju varit i skolan med ettorna idag, + Joni och Patricia såklart. The kids with no praktikplats. Och det har varit en bra dag! Lunchen i skolan bestod av pasta, vilket jag inte kan äta, så det fick bli grönsallad och sedan köpa två korvar utan bröd. Drygt när jag blivit tvungen att göra det hela veckan...

Hur som helst! Föningen sitter nästan som en smäck nu va! Kompis det går BRA nu.



Drog ner min gamla tävlingsdocka och gjorde en uppsättning också! Vart riktigt nöjd, fast nacken är tveksam. Tänkte mig bröllop meets rockenroll liksom.



And thats about it om min dag! Nu ska jag skynda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0