GODMORGON


Det är söndag, och jag är vaken tidigt!
Igårkväll så ockuperade storebror min säng, så jag lade mig i soffan och kollade på fotboll.
Dumt. Ont, obekvämt, svinkallt. Och dessutom så vaknade jag fyra gånger av att gubbjäveln snarkade, och sen när morsans alarm ringde. Då reste jag mig och stormade ut, någon jävla måtta får det vara haha.

Nej men, idag i alla fall så ska jag försöka att få en massa saker gjorda:

Åka till stan - köpa brillor
Köpa en kaffe och ta en cigg
Svänga förbi Isabelle - hämta mitt minneskort
Åka och simma med Lisa - hälsosamma nu! (vi får se hur det går med håret)
Träffa Tobbe - klippa honom.


Vi får se hur det går. Men först, så ska jag gå upp, göra 35 armhävningar (jag är stolt) och sen käka bacon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0