Förslitande

Haha jag börjar misstänka att mina leder inte är i så gott skick. När jag kom hem så knäcktes min rygg circus sju gånger av sig själv inom loppet av en timme, och ännu en gång när bror min knäckte den åt mig. Även min vänstra arm och mitt lår förde oväsen. Lite läskigt.

Tja, idag i alla fall.
Medans alla andra fick klippa konkava linjer i skägget på herrdockorna, så fick jag stå och bleka dockan som jag ska tävla med, med kemikalier som skulle kunna driva en jetmotor typ = inga pauser, knappt ens för att blanda mer. Hard workwork.
Imorgon så kommer det två personer som ska träna och piska Tanja och mig till världsklass i en massa timmar, så det är nog bäst att jag skiter i att sätta på en film, och bara helt enkelt somna.


Våra förkläden är inte direkt figursmickrande... hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0