Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Tja, jag kan ju börja med att säga att jag inte faller för killar.

Jag vill att de ska fälla mig.

Jag vill att han ska kunna släppa loss ordentligt, inte vara rädd för att göra bort sig eller säga någonting. Han ska ha humor (få mig att skratta och du har halva inne) och alltid vara ärlig.
Han måste vara bestämd, veta vad han vill och hur han vill ha saker, men samtidigt kunna offra sig ibland om vi vill olika.

1. Ärlig
2. Omtänksam
3. Orädd

Det är ett enkelt, men väldigt bra recept på en nästan perfekt kille.

Och till utseéndet...
Långt hår. Det är näst intill ett krav för mig, jag kan dö flera gånger om för det. Inga svällande, brunbrända muskler, inget jävla ansiktshår. Mörka ögon. Skarpa ansiktslinjer, men fortfarande ett lite pojkaktigt utseénde.
Smala ben, praktiskt taget strypta i ett par svarta jeans eller skinnbrallor.
Har han en gitarr i handen också så finns det nästan inget mer jag skulle be om.

Ungeeheheefär..typ så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0