BESVIKEN

Jag får inte vara med på Egen hårvård imorgon. Jag måste träna, under lektionstid. Trots att jag kommer att vara i skolan hela fredagen och har då hela åtta timmar på mig att föna och föna och föna. Men det är jätteviktigt att jag är med imorgon. Imorgon alltså, just den dag då vi har Egen hårvård och jag hade planerat en total makeover och hunnit bli astaggad. Just imorgon måste jag vara med. Besviken.

Men det är okej egentligen, Joni har lovat att följa med mig hem efter skolan och så fixar vi allting här istället. Så allt ordnar sig ju. Men efter en nästan tolv timmar lång, fullspäckad skoldag med både kvinnobesvär och urinvägsinfektion till råge på det så blir man lätt irriterad på saker. Typ så irriterad att man måste storma ut utan ett ord och lyssna på Radio GaGa under hela tågresan hem. 
Då kändes det lite bättre, och om jag tar en fetlång och smoking hot dusch nu så blir det nog ännu bättre, om det ens är möjligt!!!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0