Astrött.



Jag och Dåler landade i min säng vid halv sex imorse, och klockan ett skulle jag befinna mig i skolan och träna som ett svin. Jag kan ju säga att jag inte hade tid med varken dusch eller frukost, men klarade mig ganska bra ändå. Ingen bakfyllerännskita eller huvudvärk som störde, bara ett svagt släng av noja.

Efter att ha fönat i fyra timmar (som ba flög hejdå) köpt snus och käkat caesarsallad så knatade jag till tåget, åkte förbi mormor en sväng och fick nyckeln till staden Richwood, som hon själv fick av borgmästaren där för en jävla massa år sedan. Det tyckte jag var lite häftigt.

Nu: Sätta på en film och somna som en bebis.
Tio spänn på att jag inte ens kommer att komma förbi intromusiken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0