åh ja, det går bra nu!

Jag undrar om min blogg har blivit mindre "populär" nu när jag har blivit gladare och hälsosam... Folk gillar ju oftast att läsa om hur dåligt andra har det och gotta sig i andras misär.

DM närmar sig och nu känns det fan i mig riktigt bra alltså!


Dam-klippningsdockan är infärgad och förberedd, den blev rosa! Fyfan vad glad jag blev när min lärare sade att den skulle bli det. Hoppades verkligen på något mer exremt.

Klippningen sitter som fan snart också, fast vi bara får klippa de små bruna dockorna..

Och herrfönen går galant. Det ända jobbiga är att vi måste ta två helt nya dockor TILL, och fixa eftersom min lärare rakade av polisongerna på dessa, och det får man inte göra enligt reglerna. Jobbigt, så som vi har slitit med att fixa till dessa.



Kommentarer
Postat av: A

we love you anyway även om du hälsosam <3

2011-02-18 @ 19:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0