Idag är igår imorgon.

Nu börjar det om igen. Måndag.

Jag sitter i skolan nu och skulle ha jobbat herhaurhuheuheu men fan pallante alltså. Jag tror att jag behöver lov nu.
Igår så gick det upp för mig att det är julafton på lördag, det känns typ som att det fortfarande är November.

Jag bestämde mig för typ ett par veckor sedan att jag ska bojkotta julklappar i år. De är bara något som konsumtionsmarknaden har infört för att tjäna pengar på varenda högtid som finns och de mjölkar varenda liten droppe ur det. Det är inte det julen handlar om, så i år ska jag bara ge kärlek och framtida minnen till mina nära och kära.

Okej jag erkänner, jag är pank.

Btw, om ni inte har tittat ut genom fönstret de senaste två dagarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0