ALLTSÅ


Jag fick igång min dator! OMGSHITALLTSÅ
Och det enda jag behövde göra var att ta ut batteriet! Hur jävla uppenbart var inte det liksom? Fan alltså, jag känner mig nästan lite dum som inte kommit att tänka på det tidigare.

Näe men såatteeeh.... Anledningen till att jag inte bloggar som en tok nu för tiden är för att jag blev ganska trött på att alla visste precis vad jag hade gjort eller tyckte. 
Typ:
- ALLTSÅ SHIT VET DU VAD SOM HÄNDE I HELGEN?!?!?
- Ja.
-....ah.

Men nu har jag insett att jag måste börja igen, för jag kommer inte ihåg ett skit vad jag gör eller vilket år det är eller så kommer alla mina bilder att försvinna för evigt och då kommer min ungdom plötsligt att bli ett minne blott.
Så hej, igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0