Yo

Ja tisdags så började ju skolan, men eftersom att vi nu är dubbelt så många och byggarbetet (som vanligt) är ett par månader försenat så är det lite strul med lokaler, så vi fick ledigt en vecka till men var fortfarande "välkomna att komma till skolan ändå!", haheheh. yeah
Jag tyckte att det var ett bra tillfälle att komma förbi och sitta med studievägledaren ett tag och typ ta det lugnt eftersom att jag har fått fel valbara ämnen, måste göra om en del saker i kurserna från tvåan och diskutera vilka ämnen jag ska välja istället. Så jag frågade henne i tisdags om jag kunde komma förbi senare i veckan (idag då va) och it was like "ja absolut, jag är här hela dagarna, hela veckan. Det är bara att komma förbi."

Så idag åkte jag en timme till skolan bara för det, och då hade hon inte tid. Ingen. Tid. Alls.
Härligt. Värt, verkligen. 





dsf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0