TV-reklamen borde ta sitt ansvar

...och inte bara ösa en massa skit över oss stackars människor. 

Reklam mitt i filmen eller programmet, serien whatever är en sak, men alltså VÄRDELÖS SKITreklam mitt i filmen, programmet, serien whatever är fan outhärdligt.
Allra värst är den hyperaktiva farsan i telenor-reklamen och hans ungar "pappaaa, vad var det för konstigt ljud från ditt och mammas ruuuuuum..." och hotels.com´s helvetes gubbe som springer runt jordklotet!!!!!!!!(!!!!!!!!)
*fingrarna i halsen*

Ica´s vecko-liga nya reklamer är okej de första tre gångerna de visas eftersom att de är originella och har visats så länge att de nästan har blivit som en ofrivillig följetång, och alla klädreklamer är åtminstone fulla av färg och musik.

Men i överlag som den soffpotatis jag är så är jag mycket frustrerad. Hör mitt vrål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0