mjahm

Hellu

Idag har jag gjort en soffa. I verkligheten är den i svart skinn med en röd kudde, och den har inga ben (inte alls för att de inte höll) för att den inte ska skrapa golvet när en behöver flytta på den. Sörru.
Första Bild & Form-lektionen alltså, och vi skulle göra en sittmöbel för vår "framtida salong", alla lärare är väldigt entusiastiska med att nicsha deras ämnen så mycket som det går åt frisör-hållet.
Samma sak på Småföretagande, "när ni jobbar på en salong" "köpa schampo, moms" blubblubb typ. Det är väl bra på sitt sätt, men det blir lite uttjatat.

Jag har i alla fall gjort min första läxa för terminen, ungefär en timme efter att vi fick den. Duktig tjej typ.
Vi skulle skriva om möbeln vi gjorde...

Ah well. Nu är jag hemma och störs av två stycken flugor som vill sätta sig på mina knän hela fucking tiden. Jag ska fan bränna ner mitt hus och röka ut dem. Eller typ köpa en tarantel och släppa lös den och då jävlar ska de få se på fan. Jävla djur. Dubbelhat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0