Whopdido

Dagarna känns verkligen långa när en har gått upp tidigt.
Jag gjorde min muntliga del till Svenska B nationella, och det gick skitbra! Fast jag drog över på tiden med fyra minuter, och det fick jag höra efteråt av andra att det var typ det värsta som kunde hända. Oh noes liksom. Och jag kunde ha fortsatt hur länge som helst, men när en blir tillsagd att presentationen ska vara fem minuter så trodde jag ju att det var minimum.

Oh well. Det gick bra i alla fall.

Nu har jag slitit ur dreadsen och ska tvätta håret, fick låna hem och prova ett silverschampoo från skolan, så nu jävlar. Sen ska jag fläta i grejorna igen, ujujuj. Men jag har all tid i världen, ledig tills på måndag! Tjohoooo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0