What to do

Jag ligger efter ganska mycket i skolan just nu, och jag borde börja plugga på hemmafronten. Men jag har riktigt svårt för det, jag verkligen inte att koncentrera mig.

Priot för den här veckan är uppgiften till SV-nationella och en del engelska-uppsatser till min prövning. I svenskan så ska jag skriva ett "tal" om "manligt" och "kvinnligt" inom ämnet Språk och kommunikation. Det är en vinkel som passar mig som handen i handsken känner jag, men det står helt stilla i huvudet när jag sätter mig ned och ska skriva. Segt.
Så det blir nog en ganska o-produktiv dag idag.

Men jag har äntligen fått tillbaka mina dreads! Jag tror nog att jag ska försöka mig på att fläta i dem på egen hand. Vi får se hur det går...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0