Sliten.

Jag orkar inte lägga in alla bilder som jag tog just nu, de flesta har jag lagt upp på fejjan, så ni som är mina homies kan ju se dem där om det finns intresse. Och ni andra får helt enkelt vänta ett litet tag.

Jävlar vad skönt det var att komma hem. Hopp direkt tillbaka till alla rutiner. Följa med till ladugården, jobba och svettas som en gris, för att sedan komma hem och se att brorsan har stekt entrecote. Fyfan vad gött. Och så kaffe på det. 
Nu är jag jävligt mör och jag borde sova, men jag tänker ändå hoppa i duschen med hårinpackning och scrubba mina ömma muskler med hallonscrub. Och imorgon är det upp och tillbaka till skolan. Shit, det känns som att jag har varit borta jättelänge. Men det har jag ju inte. 
Det känns i alla fall skönt att allt är över nu så att en kan andas och fokusera på allt annat som en inte haft tid med. Fast riktigt än kan jag inte andas ut ordentligt, allt drama händer när jag är borta, alltid.

Duschen var det ja!
Här är en bild i alla fall. På mig. När jag jobbar. Med herrföningen. Det gick svinbra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0