Så jävla typiskt.

Igårkväll gav jag mig fan på att jag skulle vakna, så jag satte dubbelt så många alarm med världens jobbigaste signal (den heter BUZZER ALARM). Men tro fan att jag inte vaknade ändå.

Jaja, jag kommer till frisörklektionen i alla fall, tänkte jag. Och så kommer jag prick klockan tolv, men så kommer inte läraren. Jävla jävla. Och jag kan inte bara åka hem eftersom att vi ska träna efter lektionen som vi skulle haft. Men egentligen så är det ju bra, för nu kan jag sitta här i datorsalen och jobba och komma ikapp lite. Bluööööööööögh
Men irriterad blir man ju ändå.





Btw, nu när jag kollade in min blogg på skoldatorn så ser jag att mina bilder har helt annorlunda upplösning och färger, och det gör mig ju smått stött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0