Rage-ar

Facebook hoppade upp och bet mig i näsan.


Alltså, visst. Ingenting speciellt emot just bruden som skrev den här statusen, eller ens just statusen i sig, men jag ser ca 50 stycken i samma anda om dagen. Alltså bara från mina facebook-homies.
Hade det varit en eller två så skulle jag inte bry mig, men det blir faktiskt så att om man skämtar om något "tillräckligt" mycket så formas faktiskt ens riktiga åsikter efter det.

Men sen så kan jag ju aldrig vara säker, hon kanske menar med "städa och laga mat" att hon faktiskt börjar mogna och inte bara sitter vid bilddagboken eller glor på 2½ Men medans föräldrarna serverar allt framför henne, och med "äkta kvinna" så kanske hon menar just äkta kvinna, alltså en mogen vuxen människa. Och det kanske är just det de där 7 personerna gillar också, good for her att hon visar på tydliga tecken att hon växer upp och kommer att klara sig i livet! You go girl liksom.

Fast det tror jag inte. Och det är det som stör mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0