Nu har jag tråkigt.

1. Är du oskuld? Nej 
2. Någon gång haft sex med samma kön? det kan man säga
3. När hade du sex senast? jag orkar faktiskt inte tänka efter
4. Vem hade du sex med senast? det är lite utav en hemlis
5. Haft sex på offentlig toalett? ja haha
6. Haft sex i duschen? jao
7. Kollat porrfilm? mHM
8. Haft sex i snön? nej haha  
9. Haft trekant? nope
10. Haft sex på öppen plats? vad menas med öppen plats?
11. Drömt sexdrömmar? - ja
12. Blivit påkommen när du haft sex? - haha ohja
13. Haft sex i en bil? ne
14. Sugit av någon? jao
15. Strulat med någon av motsatt kön? jaaaaaaa
16. Slickat någon? nepp
17. Haft sex i någon annans säng? yes
18. Ångrat att du haft sex med någon? det som inte dödar mig gör mig starkare hahah
19. Haft sex på stranden? nepp
20. Vem tog din oskuld? rätt person 
21. Hur många oskulder har du tagit? 2 vad jag vet 
21. Har/haft kk? yes
22. Haft sex med någon annans flick / pojkvän? tyvärr, ja.
23. Tänkt på någon annan när du haft sex? haha ohja
24. Haft sex i någons förälders säng? uhm nä
25. Haft sex i sjö/hav/pool? nepps
26. Haft sex med någon kompis bror / syster? neee 
27. Haft sex i en säng där de varit andra? ja
28. Stönat ikapp med någon? .....nej.
29. Somnat under sex? ja, hah! illa
30. Haft sex när det är andra i rummet? ja
31. Varit med någon som är äldre än dig? Ja 
32. Varit med någon som är yngre än dig själv? nepp
33. Vad är det pinsammaste du har gjort under en sexakt? slaknat. not. ingenting.
34. Vem är den bästa du har haft sex med? mitt ex
35. Vem är den sämsta du har haft sex med? [email protected]
36. Har du haft sex med någon kompis? ja
37. Har du varit kär i alla du har haft sex med? nej
38. När blev du av med oskulden? nyss fyllda 14 barre



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0