Nu är det vår. punkt

Snödropparna har liksom redan vissnat!
När det är strålande sol, och så varmt att en faktiskt kan gå utanför dörren med bara armar så är det ganska säkert att våren är kommen för att stanna. Tills sommaren kommer, det vill säga.
Ett annat säkert vår-tecken är att tanto står på schemat imorgon! Om det är lika fint väder som det var idag alltså.


Idag så hade vi svenska nationella, skriftliga delen, klockan 08.00. Jag fick reda på detta klockan 10.00. Det kändes ju surt. Och när jag mötte min lärare och förklarade att jag inte hade någon aning om att det var imorse så sade hon att hon hade mailat massor om det, men jag hade inte sett ett enda. Så jag satte mig i en datorsal för att skriva klart en uppsats och bestämde mig då för att kolla igenom skolmailen för att se om jag bara missat det. Två stycken hade jag med information om nationella, skickade igår, klockan halv tre. Jag kollade mailen klockan åtta igår morse. Dåligt, tycker jag. Men vad ska jag göra liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0