Jävlar alltså.

Jag svimmade på tåget hem. Inte så illa att jag föll ihop och någon ba "is there a doctor in here???!?", men min krämpande rygg, uttorkning och nikotinintag fick det att flimra framför ögonen, för att sedan övergå till total svärta, tunn luft och ett räknande av sekunder till nästa station. Väl av tåget så slog frossan ner i mig, yrsel. Och morsan var sen, så jag fick sätta mig i solen och värma mig bäst jag kunde.
När jag kom hem så tappade jag upp ett skållhett bad (det enda rätta en kan göra när en fryser) och där låg jag i två timmar. Jag slocknade, och när jag vaknade så var vattnet kallt. Jag tömde ur och tappade i nytt.

Någonting hände med min rygg idag alltså, den mår inte bra någonstans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0