Helgpaus



Jag har inte sett åt varken min mobil eller dator under hela påskhelgen, jag tog en liten paus, och det var skönt.
Helgen inleddes med fest och rödvin, och den restrerande tiden har jag varit bonde på heltid. Spikat upp stängsel, gått i skogen och plockat vitsippor, vaccinerat 50 lamm och släppt ut hälften av fåren med sina bäbisar i hagen. Det var en lång process, men åh så roligt det är. Jag sprudlar av sommarkänslor. Och träningsvärk, nämnde jag träningsvärk? Sanslösa mängder av träningsvärk.
Imorgon börjar skolan och rutinerna tar vid igen, dags att börja sminka sig och dra på klackarna. Och börja blogga. Puss. Not. Jooo då.

Kommentarer
Postat av: Maja

Rider du fortfarande på Väsby ridklubb? :o

2011-04-26 @ 03:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0