Gjorde en sotning. Blev nöjd.





Synd att jag inte ska någonstans ikväll.
Och synd att blogg.se vägrar låta mig ladda upp bilder i png-format, vilket tvingar mig att bring you shit-quality.

Nu ska jag nog återgå till mitt Pokémon-spelande, jag har perioder då jag älskar och dyrkar mitt Nintendo 64 och perioder då jag glömt att jag äger ett och tappar bort alla spel (jag har fyra stycken, hah.) Så det är bäst att ta vara på den här perioden och spela för glatta livet. Det är som med kärleken, en borde tänka mer på att ta vara på den när man faktiskt "kommer ihåg" den, för rätt som det är så kanske man glömmer att komma ihåg den.
(uttrycket "glömmer att komma ihåg" istället för enkla "glömmer" uppenbarades för mig i filmen Ensam hemma 2 - Vilse i New York, här om dagen.  Kevin:"Well... I don't think that they forgot about you, maybe they just forgot to remember you. People are'nt ment to forget, you know."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0